Photobucket
Dream High
click on the dropdown menu to navigate through this blog

Jumaat, 13 Januari 2012 ★ 10:46 PG │ (0) angels
today was a fairytale :) haha . sedih . happy . geram . marah . auchh semua ade . buat rileks lah der . hehe . oky now . aku sedih sbb entah lah rmi sgt judge aku . haishhh susah . but be cool je kn . sbr :') yeah single single single . ehemm . tp ade lah sorang mamat ni aku minat tp aku taknk cpl . nk knl dulu . beest mcm ni . take time dulu . aku pun nk sembuh kn habis sakit hati aku ni :") auchh . hati aku kene masak tadi dengan mak aku . haha . merepek kn ? kayy soryy lah weh . haha . lekk luuu . haha . emm . dah hbs lah . hbs dh kud . tak tahu nak story appe dh :')

Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
meet the big beauty boss

Assalamualaikum , hi , i'm nur husna mohamad , lapan belas tahun ,
stay sekinchan , selangor , jarang update blog , hee , can search me on
fb : http://www.facebook.com/cahaya.husna.7
twitter : https://twitter.com/cahayahusnaa
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later


ShoutMix chat widget
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land

Jumaat, 13 Januari 2012 ★ 10:46 PG │ (0) angels
today was a fairytale :) haha . sedih . happy . geram . marah . auchh semua ade . buat rileks lah der . hehe . oky now . aku sedih sbb entah lah rmi sgt judge aku . haishhh susah . but be cool je kn . sbr :') yeah single single single . ehemm . tp ade lah sorang mamat ni aku minat tp aku taknk cpl . nk knl dulu . beest mcm ni . take time dulu . aku pun nk sembuh kn habis sakit hati aku ni :") auchh . hati aku kene masak tadi dengan mak aku . haha . merepek kn ? kayy soryy lah weh . haha . lekk luuu . haha . emm . dah hbs lah . hbs dh kud . tak tahu nak story appe dh :')

Photobucket
OLDER POST | NEWER POST